شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

راه کارهایی برای موفق شدن یک رهبر جدید

۴ بازديد

ارتباط برقرار کنید که چه کسی هستید. به همکاران و کارمندان خود بگویید که شما چه کسی هستید و در مورد چه چیزی هستید. به آن ها اجازه دهید شما را بشناسند تا بتوانند شما را دنبال کنند. کسانی که نمی دانند شما برای چه چیزی ایستاده اید، دنبال کردن شما برایشان دشوار خواهد بود.

به تیم جدید خود اعتماد کنیدزمانی که رهبر می شوید، تیمی را به ارث می برید که شاید حتی در انتخاب آن دستی نداشته باشید. ممکن است آن ها تیم رویایی شما نباشند، اما دلسرد نشوند. به آن ها فرصت دهید با شما همسو شوند و شروع به اعتمادسازی کنند.منبع

دیدگاه خود را تولید کنید. دیدگاه خود را تنظیم کنید و از وسایل ارتباطی متنوع از جمله ایمیل، یادداشت، کنفرانس ویدئویی و جلسات چهره به چهره برای بیان موثر آن استفاده کنید. به مردم بگویید که ایده ها و آرزوهای بزرگی دارید و قصد دارید آن ها را عملی کنید.

اولویت های خود را شناسایی کنید. با شناسایی حوزه های اولویت دار به دیگران نشان دهید که چه چیزهایی برای شما مهم تر است. یک برنامه عملی ایجاد کنید، حوزه ها را به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کنید. اجازه دهید مردم بدانند که شما اینجا هستید تا کارها را انجام دهید.

مدیریت همه ذینفعان: اغلب رهبران فکر می کنند که زمانی برای این کار ندارند، اما بسیار مهم است که شما باید همه ذینفعان را ملاقات کنید تا مستقیما انتظارات و خواسته های آن ها را بشنوید. سفر کنید یا از کنفرانس الکترونیکی برای ارتباط با کسانی که از شما دور هستند استفاده کنید. ارتباط با ذینفعان به اندازه هر کار دیگری مهم است.

بیشتر از آنچه صحبت می کنید گوش دهید. کم تر صحبت کنید، بیشتر به تغییرات عمده ای که باید اتفاق بیفتد گوش دهید و سپس برای بهبود اثربخشی و بازدهی سازمان تلاش کنید.بیشتر بخوانید.

با صراحت ارتباط برقرار کنید. در هر ارتباط عمومی یا خصوصی، با افراد در هر سطحی از سازمان و خارج از آن، شفاف و آینده نگر باشید.

یک استراتژی جدید طراحی کنید. اشتباه نکنید که استراتژی قبلی خود را دنبال می کنید. ممکن است این استراتژی برای آن ها جواب نداده باشد، اما شما استخدام شده اید تا ایده های خود را به ثمر برسانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.